vrijdag 27 september 2013

Geen enkele dag is hetzelfde

Bij ons is geen enkele dag hetzelfde, tenminste op de heen en de terugreis na dan. Acht jaar geleden begon ik bij Creyfs op de Bijlmer. Met een super leuke team hebben wij daar een fijne tijd gehad. Samenwerken, lachen en soms ook samen balen (tja dat hoort er ook bij). Na drie jaar verliet ik de organisatie en koos ik bewust voor het moederschap. Daarna ging ik werken bij een andere organisatie, maar eigenlijk miste ik Creyfs. Waarom? Om de bedrijfscultuur, de doorzetters binnen de organisatie, de vechtersmentaliteit, de no-nonsense mentaliteit en de gezelligheid.


Zes maanden geleden was ik toe aan verandering en gaf dit aan via Linkedin, zo kwam ik weer terug binnen de organisatie. Nu zit ik op het Damrak en ook al zijn er  veel veranderingen, de sfeer en het gevoel is gebleven. Heerlijk om elke dag weer te multitasken, niet te weten wat de dag je gaat brengen.  Soms baal je, omdat die ene kandidaat toch net niet is aangenomen en soms spring je een gat in de lucht, omdat je iemand bij een nieuwe klant hebt weten te plaatsen. Het gaat niet alleen om de plaatsingen, maar ook dat mensen jouw dienstverlening opmerken. Zo kwam er vandaag een goede kandidaat binnen, die aangaf dat wij het enige uitzendbureau zijn waar ze plaats mocht nemen, bij alle anderen voelde ze zich niet welkom. Wauw, soms zijn het de kleine dingen die tellen. ‘Wat je aandacht geeft dat groeit’, dat geldt voor mensen, met naamsbekendheid en ook zeker met een vestiging. Misschien is dan op een manier toch elke dag hetzelfde, je haalt namelijk elke dag het maximale eruit en probeert  aandacht te geven aan de mensen om je heen.

Cathy Leegwater
Vestigingsmanager Creyf's Amsterdam Damrak 

1 opmerking:

  1. Hou toch op. Het is een waardeloos uitzendbureau al 6 jaar lang. Je weet niet wat uitzendkrachten ervaren. Waaaardeloos.

    BeantwoordenVerwijderen