Zes maanden geleden was ik toe aan verandering en gaf dit
aan via Linkedin, zo kwam ik weer terug binnen de organisatie. Nu zit ik op het
Damrak en ook al zijn er veel
veranderingen, de sfeer en het gevoel is gebleven. Heerlijk om elke dag weer te
multitasken, niet te weten wat de dag je gaat brengen. Soms baal je, omdat die ene kandidaat toch
net niet is aangenomen en soms spring je een gat in de lucht, omdat je iemand
bij een nieuwe klant hebt weten te plaatsen. Het gaat niet alleen om de
plaatsingen, maar ook dat mensen jouw dienstverlening opmerken. Zo kwam er
vandaag een goede kandidaat binnen, die aangaf dat wij het enige uitzendbureau zijn
waar ze plaats mocht nemen, bij alle anderen voelde ze zich niet welkom. Wauw,
soms zijn het de kleine dingen die tellen. ‘Wat je aandacht geeft dat groeit’,
dat geldt voor mensen, met naamsbekendheid en ook zeker met een vestiging. Misschien
is dan op een manier toch elke dag hetzelfde, je haalt namelijk elke dag het
maximale eruit en probeert aandacht te
geven aan de mensen om je heen.
Cathy
Leegwater
Vestigingsmanager Creyf's Amsterdam Damrak
Hou toch op. Het is een waardeloos uitzendbureau al 6 jaar lang. Je weet niet wat uitzendkrachten ervaren. Waaaardeloos.
BeantwoordenVerwijderen